Első nap

Az első nap Kicsi E nélkül... Nem könnyű... Ugyanazok a kérdések foglalkoztatnak mint egy nappal ezelőtt amikor megbeszéltük Kicsi E-vel, hogy szünetet tartunk a kapcsolatunkban. Pontosabban én (Közepes Tigris) sírás közepette kértem, hogy függeszük fel. Hetek óta foglalkoztat a kérdés: együtt vagy külön folytassuk az életünket. Persze mint mindig megpróbáltam itt is érveket és ellen érveket felsorakoztatni: mellette szól, hogy szeret, rendkívül intelligens és érzékeny, megértő, elfogadó... és én is szeretem; ellene szól, hogy aktuálisan nagyon mások az igényeink, terveink, más életszakaszban járunk ami a saját magunk megismerését illeti.

A racionális énem azt mondja, hogy Kicsi E-től hozzám valóbb párom sose lesz/lehet, mégis úgy érzem folyamatosan, hogy szakítanunk kell, különben én tovább rágódom és őt pedig megbántom...

Nem tudom... 

De már is hiányzik!